Klachtenprocedure

Klachtenprocedure – Atrium Zorg

Bij Atrium Zorg vinden we het belangrijk dat je je gehoord voelt. Heb je een klacht of ben je ergens ontevreden over? Bespreek dit dan gerust met je begeleider of de zorgcoördinator – vaak lossen we het samen al op.

Wil je liever met iemand buiten Atrium praten of kom je er niet uit? Dan kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw A. Ouriaghli ( aya.ouriaghli@hotmail.com ). Zij denkt met je mee, geeft advies of helpt je verder met het indienen van een klacht. Dit is geheel vertrouwelijk en zonder gevolgen voor je zorg.

Daarnaast is Atrium Zorg aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, een erkende externe organisatie die ondersteuning biedt bij het oplossen van klachten binnen de kaders van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Via Klachtenportaal Zorg kun je:

• Advies vragen over je situatie, zonder direct een klacht in te dienen
• Een formele klachtenprocedure starten met hulp van een onafhankelijke klachtenfunctionaris
• Indien nodig, je klacht als geschil laten behandelen door een onafhankelijke geschillencommissie

Je kunt je klacht indienen via het klachtenformulier op www.klachtenportaalzorg.nl of door te mailen naar info@klachtenportaalzorg.nl

Het doel is jouw onvrede serieus nemen en samen te zoeken naar een passende oplossing.

Contact

Telefoon
0852129935

Email
info@atriumzorg.nl

Adres

Meester B.M. Teldersstraat 7

6842 CT Arnhem

Nederland

KvK: 92969208

Atriumzorg - Ontwikkeld door Ikabus - Privacyreglement